Storm

 
Please login or register.

Author Topic: Gotta have more cowbell, baby!  (Read 1625 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Emiko

  • Apprentice
  • ***
  • Posts: 378
  • Cyb0r Points: +0/-0
Gotta have more cowbell, baby!
« on: July 10, 2004, 07:35:55 PM »
Dunno if this was posted before, but if you havent seen the Saturday night skit with christopher walken or the best of SNL Will Farrel this wont make much sense anyway :)



http://www.weebls-stuff.com/testy/cowbell.swf

Offline Aegd

  • Experienced
  • ****
  • Posts: 2459
  • Cyb0r Points: +21/-5
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #1 on: July 10, 2004, 07:50:26 PM »
whats a cowbell?
Lionel what are you doing? Snurv snurf!

Offline Joliie

  • Supreme Gimp.
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 4439
  • Cyb0r Points: +50/-7
  • No Ma'am!
  • Anarchy Online: Joliie
  • AO Alts: Chianja
  • Steam: Joliie
  • Xbox Live: UltimateW
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #2 on: July 10, 2004, 07:51:26 PM »
Thats just silly...



almost as silly as the quote in Nalika's signature.... :)
Joliie - Storm 4 ever!

Offline Joliie

  • Supreme Gimp.
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 4439
  • Cyb0r Points: +50/-7
  • No Ma'am!
  • Anarchy Online: Joliie
  • AO Alts: Chianja
  • Steam: Joliie
  • Xbox Live: UltimateW
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #3 on: July 10, 2004, 07:54:12 PM »
Quote from: Aegd
whats a cowbell?



A bell to hang around a cow so you can find it again o.O



http://www.fact-index.com/c/co/cowbell.html
Joliie - Storm 4 ever!

Offline Aegd

  • Experienced
  • ****
  • Posts: 2459
  • Cyb0r Points: +21/-5
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #4 on: July 10, 2004, 08:18:45 PM »
oh , thought it was something funnier...
Lionel what are you doing? Snurv snurf!

Online Caloss2

  • Administrator
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 4637
  • Cyb0r Points: +108/-102
  • Old Fugley
    • MY VIDS
  • Anarchy Online: Caloss2
  • AO Alts: Caloss2 220/2x/xx Melee adv Llewlyn 220 meepmeep Boooocal 220 So Knack 220/xx/xx Keeper
  • Steam: Caloss2 (dah)
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #5 on: July 10, 2004, 08:22:20 PM »
Quote from: Aegd
oh , thought it was something funnier...



I thought the link would be too



NM



peace

cal2

Offline Bantram

  • I EBABYED MY ACCOUNT
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 2982
  • Cyb0r Points: +6/-34
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #6 on: July 10, 2004, 08:47:22 PM »
one of the best SNL skits of all time imo.



Christopher Walken is the best host SNL has ever had (all 5 times)  His 5 SNLs are my 5 favorite SNLs.  He is a comedic genius, a wonderful actor/dancer/singer.



bad thing is he gets shitty parts in movies (always type cast as the bad guy cuz of how he looks)



oh well :-(
I miss the good old days.

Offline Emiko

  • Apprentice
  • ***
  • Posts: 378
  • Cyb0r Points: +0/-0
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #7 on: July 10, 2004, 08:55:13 PM »
Quote from: Bantram
one of the best SNL skits of all time imo.



Christopher Walken is the best host SNL has ever had (all 5 times)  His 5 SNLs are my 5 favorite SNLs.  He is a comedic genius, a wonderful actor/dancer/singer.



bad thing is he gets shitty parts in movies (always type cast as the bad guy cuz of how he looks)



oh well :-(



You are so right :/



Btw if anyone wants the SNL best of Will Farrel msg me on AIM: kittysafe or MSN kupotek@hotmail.com  Id be more then happy to  send it over. its worth the download!  the christopher walken cowbell skit is on it too.

Offline Mayner

  • Storm Member
  • Apprentice
  • ***
  • Posts: 377
  • Cyb0r Points: +0/-0
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #8 on: July 10, 2004, 08:58:10 PM »
SNL ? uhh.....

Offline Emiko

  • Apprentice
  • ***
  • Posts: 378
  • Cyb0r Points: +0/-0
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #9 on: July 10, 2004, 09:02:38 PM »
Quote from: Mayner
SNL ? uhh.....
 Saturday Night Live, American comedy  for young upcoming comedians..  kind of like the old SCTV in Canada

Offline Joliie

  • Supreme Gimp.
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 4439
  • Cyb0r Points: +50/-7
  • No Ma'am!
  • Anarchy Online: Joliie
  • AO Alts: Chianja
  • Steam: Joliie
  • Xbox Live: UltimateW
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #10 on: July 10, 2004, 09:06:14 PM »
Quote from: Mayner
SNL ? uhh.....



Gimp :)



Get on your peer to peer and search for SNL its often very funny.
Joliie - Storm 4 ever!

Offline Feetus

  • Don't blame me
  • Administrator
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 5698
  • Cyb0r Points: +122/-63
  • Must .... spam .... more ....
  • Anarchy Online: Feetus
  • AO Alts: Treydor, Pimperoni
  • Steam: Feetus
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #11 on: July 10, 2004, 09:23:09 PM »
Quote from: Joliie
Quote from: Mayner
SNL ? uhh.....



Gimp :)



Get on your peer to peer and search for SNL its often very funny.



and even more often not. It was a lot funnier maybe 10-15 years ago. MadTV was funnier when it was newer too ... seems like those types of shows just lose their steam or something over the years. At least in my opinion  :P

Offline Ahio

  • Former Storm Member
  • Experienced
  • ****
  • Posts: 1962
  • Cyb0r Points: +25/-3
  • Anarchy Online: Ahio
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #12 on: July 10, 2004, 10:02:47 PM »
Quote from: Treydor
It was a lot funnier maybe 10-15 years ago. MadTV was funnier when it was newer too ... seems like those types of shows just lose their steam or something over the years. At least in my opinion  :P



Quite true. However, it seems SNL will have a resurgance every now and then- like when Mike Myers, Dana Carvey, Adam Sandler, Chris Farley and Phil Hartman were on it was pretty funny.

Offline Nalika

  • Experienced
  • ****
  • Posts: 1126
  • Cyb0r Points: +0/-0
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #13 on: July 11, 2004, 01:21:41 AM »
Quote from: Joliie
Thats just silly...



almost as silly as the quote in Nalika's signature.... :)



fapfapfap?
take me to the place i love, take me all the way



Joliie: "If it helps to have an insane killer next to you while masturbating, I dont see any harm in it."

Offline Joliie

  • Supreme Gimp.
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 4439
  • Cyb0r Points: +50/-7
  • No Ma'am!
  • Anarchy Online: Joliie
  • AO Alts: Chianja
  • Steam: Joliie
  • Xbox Live: UltimateW
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #14 on: July 11, 2004, 01:53:49 AM »
Quote from: Treydor
and even more often not. It was a lot funnier maybe 10-15 years ago. MadTV was funnier when it was newer too ... seems like those types of shows just lose their steam or something over the years. At least in my opinion  :P



guess your right, have not been watching it lately (and lately meaning 3-4 years)... but the old stuff with Dave Foley, David Spade and Chris Farley and that gang... may he rest in peace...
Joliie - Storm 4 ever!

Offline Caleena

  • #1 Anything, ever!
  • Grandmaster
  • *****
  • Posts: 3009
  • Cyb0r Points: +46/-8
  • Brainsssss....
Gotta have more cowbell, baby!
« Reply #15 on: July 11, 2004, 06:21:57 AM »
New and upcoming comediens, I would disagree.  Most of the people that get onto saturday night live are accomplished night club comediens.



and uh, Tracy Morgan has been on the show for nearly nine years now.

 

SMF 2.0.12 | SMF © 2016, Simple Machines
ModernDark64 design by Bloc
Page created in 0.386 seconds with 26 queries.